یزدفردا :كرسي تفسير قرآن كريم با شركت افزون بر 450 نفر از معلمان يزد برپا شد.

به گزارش سرویس دریافت خبر یزدفردا به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد كرسي تفسير قرآن كريم با حضور بيش از 450 نفر از معلمان ناحيه 1 و 2 يزد در مركز آموزشي، فرهنگي سينما دانش آموز يزد برپا شد.

مديركل آموزش و پرورش استان در مراسم آغاز اين محفل قرآني گفت: اين برنامه به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان به همت معاونت پرورشي و تربيت بدني و همراهي معاونت برنامه ريزي اداره كل آموزش و پرورش در قالب يك دوره آموزش ضمن خدمت به مدت 28 ساعت برنامه ريزي شده و شركت كنندگان در مدت 14 جلسه مفاهيم قرآني را در سرفصل هاي ارائه شده فرا مي گيرند.

محمدكاظم رحيمي نژاد با اشاره به ضرورت بهره گيري از كلام وحي الهي در راه خطير تعليم و تربيت افزود: آموزش و تعليم بايد به مسجد، دين داري، دين باوري و محوريت ارزش هاي ديني در بين دانش آموزان ختم شود.

در ادامه اين مراسم معاون پرورشي و تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش نيز با تبريك حلول ماه مبارك رمضان اين ايام را فرصت ارزشمندي براي كسب فيض در محضر قرآن دانست و فرهنگيان را به بهره برداري مناسب از ماه ميهماني خداوند سفارش كرد.

حميد رستگاري افزود: كرسي تفسير قرآن در روزهاي زوج هفته در طول ماه مبارك رمضان از ساعت 11 تا 13 برگزار مي شود.

وي با تقدير از استقبال خوب فرهنگيان استان از اين محفل معنوي اظهار اميدواري كرد چنين برنامه اي در طول سال تحصيلي نيز تداوم يابد.

در اولين جلسه اين برنامه قرآني حجه الاسلام بشكاني رئوس و نحوه مطالب ارائه در اين دوره آموزشي را تشريح كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا